Levering

Als ik vandaag bestel, wanneer heb ik mijn bestelling?

Als je voor 12u bestelt, wordt je bestelling in de namiddag nog klaargemaakt en vertrekt het diezelfde werkdag nog met de transporteur. Wordt het na 12u besteld, dan zal het hoogstwaarschijnlijk pas de volgende werkdag verstuurd worden. Eens overgegeven...

Mijn verzending is vertraagd, wat nu?

Wij werken binnen Europa met FedEx en hebben zelf geen invloed op de verzending bij de transportmaatschappij. In dit geval kan je best bij je lokale FedEx-contact navragen wat er gaat gebeuren met je zending. Voor België bel je daarvoor naar 02 752 75...

Waar vind ik mijn Track & Trace terug?

De Track & Trace code vind je terug in de automatische e-mail die je ontvangt nadat de bestelling vertrokken is. Daarnaast kunnen klanten ook permanent hun bestellingen opvolgen als ze ingelogd zijn op onze webshop. De Track & Trace code kan...

Hoe kan ik een product terugsturen?

Om een product terug te sturen, hoef je enkel in dit formulier te vullen. We hebben volgende gegevens nodig om een retouraanvraag af te handelen: Bestelling ID Achternaam op factuur E-mailadres waarmee de bestelling werd geplaatst   Zodra...

Waar kan ik Rubio Monocoat producten kopen?

We bieden heel wat producten aan op onze webshop. Vind je toch een product niet? Dan kan je je wenden tot een van onze verdelers in ons uitgebreid dealernetwerk.